Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 17:54:01 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01175 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, 
Juurdepääsutee lõik 170 // Juurdepääsutee lõik 180 // Vanakõrtsu // 
Kuusiku-Nõmme küla, 28 Rapla-Märjamaa tee (0,4 kV maakaabelliin) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Iira külas Vanakõrtsu 
maaüksuse kandis riigimaantee elektriliitumise kavandamiseks ehitusõiguse 
andmist projekteerimistingimustega. Taotluse ja projekteerimistingimuste 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. Tingimusi, arvamusi ja 
ettepanekuid saab esitada ehitisregistri vahendusel või valla e-posti 
aadressile [email-masked]. Transpordiamet on kaasatud seoses tegevuste 
kavandamisega riigimaantee kaitsevööndis. Maa-ja Ruumiamet on kaastatud 
seoses maaparandushoiuala ja riigimaade olemasoluga kavandatava tegevuse 
piirkonnas. Keskkonnaamet on kaasatud seoses tegevuste kavandamisega 
vooluveekogu ehituskeeluvööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27297191>  (menetlus nr: 
475347), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister